Nog een weekje samen. - Reisverslag uit Carvalhal, Portugal van Jacqueline Brouwer - WaarBenJij.nu Nog een weekje samen. - Reisverslag uit Carvalhal, Portugal van Jacqueline Brouwer - WaarBenJij.nu

Nog een weekje samen.

Door: jacquelinedebrouwer

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

06 Februari 2012 | Portugal, Carvalhal

Na een fantastische reis, een warm en gezellig verbLijf bij Jan, Ana en de kinderen in Spanje, kwamen we woensdag om 18.00u aan in Carvalhal, het dorp voor ons grote avontuur. Vriendelijk ontvangen door de opa van Sandy, mijn vriendin. Later zijn ook haar ouders thuis en gaan we met z'n vijfen uiteten. Mijn appartement is echt super, twee slaapkamers, twee badkamers, ruime hal en twee zitkamers. De keukenruimte is nog niet klaar en ik gebruik de woonkeuken boven.
Na een onrustige nacht de volgende dag van alles regelen voor mijn verblijf hier. Het is stralend weer en in de zon uit de wind nog lekker warm ook. Samen met Ivon, sandy's moeder, oma bezocht in verpleegtehuis, bankzaken geregeld, kennis gemaakt met de buren en andere mensen uit het dorp en heerlijk veel gekletst. Ze heeft me overal super geïntroduceerd en geholpen. Zondag hebben we de ouders naar het vliegveld gebracht, hun weekje zat er alweer op, en zijn we gaan shoppen in Lissabon.
Eenmaal thuis, gegeten, tv gekeken en een boek uitgelezen. We zijn nog een weekje samen en dus nog volop genieten, van alles en elkaar.

  • 06 Februari 2012 - 09:53

    Martijn:

    Dat klinkt super, Mam, ik ben blij dat alles zo lekker gaat! Hier mis je niks aan het koude winterweer. Het is wel stil in huis en het voelt anders omdat ik weet dat je niet meer terugkomt, maar ik kom je snel opzoeken hoor! Geniet ervan!

  • 06 Februari 2012 - 10:04

    Anneke:

    Hop Jacqie fijn om wat van je te horen. Tot nu toe gaat het goed, leuk hoor. Geniet maar heerlijk van alles.
    Liefs en knuffels van ons

  • 06 Februari 2012 - 16:06

    Ria Kruisman:

    Geniet er nog met volle teugen van...
    Lieve groetjes van Ria

  • 06 Februari 2012 - 19:26

    Agaath En Arie:

    geniet van de warmte want hier dreigt een elfstedentocht aan te komen ha ha.
    liefs en groetjes van ons

  • 08 Februari 2012 - 21:57

    Joke En Cees Bakker:

    Hallo Jacqueline
    Daar zit je dan in je droomland,heerlijk nog samen met Ronald genieten.En dan je plannen gaan verwezenlijken, super, wat een uitdaging. Met jouw enthousiasme gaat dit lukken, good luck!!!!!!
    Groetjes uit ons koude kikerlandje van Joke en Cees

  • 14 Februari 2012 - 18:30

    Marjo Looij:

    hoi jacq beetje laat, maar leuk dat het daar al lekker gaat. Geniet nog maar effies. Denk dat Ronald inmiddels alweer thuis is. Blijf je volgen en af en toe reageren. veel succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Al sinds mijn jeugd heb ik speciale gevoelens voor Portugal. Tot nu toe is dit de rode draad in mijn leven geleven. Nu ben ik 47 en ga ik eindelijk dat doen wat ik altijd heb willen doen. Ik ga werken in Portugal, me de taal nog meer eigen maken en me voorbereiden op een leven in Portugal. Nu alleen, over niet al te lange tijd samen met mijn man. Ik ga me voornamelijk bezig houden met de verschillende soorten van zorg en wil me hierin verdienstelijk maken. Ik hou jullie op de hoogte van mijn avonturen en ontwikkelingen. Portugal aqui vou eu.

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 27265

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 24 Oktober 2012

Portugaldroom

Landen bezocht: