Portugaldroom - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Jacqueline Brouwer - WaarBenJij.nu Portugaldroom - Reisverslag uit Velserbroek, Nederland van Jacqueline Brouwer - WaarBenJij.nu

Portugaldroom

Door: jacquelinedebrouwer

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

23 Januari 2012 | Nederland, Velserbroek

Al sinds mijn jeugd heb ik speciale gevoelens voor Portugal. Tot nu toe is dit de rode draad in mijn leven geleven. Nu ben ik 47 en ga ik eindelijk dat doen wat ik altijd heb willen doen. Ik ga werken in Portugal, me de taal nog meer eigen maken en me voorbereiden op een leven in Portugal. Nu alleen, over niet al te lange tijd samen met mijn man. Ik ga me voornamelijk bezig houden met de verschillende soorten van zorg en wil me hierin verdienstelijk maken. Ik hou jullie op de hoogte van mijn avonturen en ontwikkelingen. Portugal aqui vou eu.



























  • 23 Januari 2012 - 13:01

    K.B.:

    Vind ik leuk

  • 28 Januari 2012 - 19:34

    Danielle Koster:

    D-Day!! vanaf vandaag gaatje droom echt beginnen! veel succes meid!!

  • 29 Januari 2012 - 22:19

    Cas:

    Nou we blijven je volgen succes
    Até a vista com amor


  • 30 Januari 2012 - 11:20

    Jan Witteman:

    Wij wachten de emigranten vandaag op met een amerikaanse entrecote, spaanse doperwtjes en een kom hollandse groente soep!

  • 30 Januari 2012 - 14:33

    Nel & Cees Martin:

    Leuk dat je droom waarheid is geworden We zullen je blijven volgen via dit item en nogmaals heel veel succes gr

  • 30 Januari 2012 - 19:10

    Oom Adri - Marian:

    Wat een ontzettend dapper besluit.
    Wij wensen je ontzettend veel succes.
    Mochten wij zo ver zijn dat we in het verzorgings huis willen dan is dat in portugal zeker een optie.
    Al is het mischien alleen maar voor de wintermaanden.
    Groetjes uit Heerhugowaard.

  • 31 Januari 2012 - 18:44

    Joske:

    Hallo Jacqueline, wat een verrassing!! We wisten wel dat je deze plannen had, maar nu is het toch wel heel snel werkelijkheid geworden. Vandaag training door Cor op de Hartekamp, maar niet voor jou dus. Ga je dromen waar maken, wij wensen jou heel veel succes en heel veel goede momenten. En heel veel lieve mensen op je pad
    Ga met de wind van vandaag en morgen! Hartelijke groet Joske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Al sinds mijn jeugd heb ik speciale gevoelens voor Portugal. Tot nu toe is dit de rode draad in mijn leven geleven. Nu ben ik 47 en ga ik eindelijk dat doen wat ik altijd heb willen doen. Ik ga werken in Portugal, me de taal nog meer eigen maken en me voorbereiden op een leven in Portugal. Nu alleen, over niet al te lange tijd samen met mijn man. Ik ga me voornamelijk bezig houden met de verschillende soorten van zorg en wil me hierin verdienstelijk maken. Ik hou jullie op de hoogte van mijn avonturen en ontwikkelingen. Portugal aqui vou eu.

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 27265

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 24 Oktober 2012

Portugaldroom

Landen bezocht: